I valet och kvalet

Det är snart dags. Tiden är snart inne för att välja årets höst-/vinterjacka. Det är alltid lika svårt. Har några som jag spanat in men har verkligen svårt att bestämma mig. Heeeelp meeee!

Lindex


Bubbleroom                                                                                             Ellos




Har även hittat en snarlik den på Lindex som jag verkligen gillar men min syster säger att det är inte "min stil". Borde verkligen inte lyssna på sån skit egentligen men när det är syrran som säger det gnager det sig in lite lättare liksom...

Men va sjutton! Ingenting är ju "min stil" om man aldrig provar något nytt, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

fina :)

2010-09-13 @ 11:41:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0