14:e September 2010

Godmorgon.

Hoppas ni sovit gott. Har sovit helt okej. Var helt slut igår efter att ha fått riktigt tråkiga nyheter om hästen min. Det tär verkligen på en psykiskt, trots att många inte förstår så lägger jag ner så OTROLIGT mycket tid och energi i stallet varje dag. Jag vet inte hur många timmar totalt jag lagt ner på bara den hästen. Det är verkligen blod, svett och tårar. Och för vad? Ingenting just nu. Vet inte ens om hon får leva eller om det är kört. Håll alla tummar ni har för idag får vi besked. ( happy thoughts, happy thoughts, happy thoughts...)

Nu ska jag till stallet och ta hand om min (förhoppningsvis) friska lillskit och senare idag väntar en powerwalk men Bönan och sedan ett 11-timmarspass på jobbet. Om jag är taggat? Jamen visst...

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Katte

Håller tummarna!

2010-09-14 @ 17:29:57
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0