Lördag

Hej=)

Har varit ganska duktig idag, gick upp nio och har varit två timmmar i stallet. Nu äter jag frukost och så ska jag och mamma alldeles strax åka till Grevagården och titta på 3-årstestet där. Jag och Läcker'ol har ju vårat imorgon och eftersom jag är nybörjare är det bra att spana in några så man vet hur det hela går till.

Igår var Katte här en stund. Vi kollade såklart på Gilmore Girls och det är bara fyra (!) avsnitt kvar nu. Måtte det sluta väl annars blir jag riktigt arg! Skämt åsido men hoppas de inte pajjar det perfekta slutet nu bara för att.

I eftermiddag blir det bio med älsklingen och några goda vänner.

Hörs kanske sen=)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0