En skön onsdag

Eller en skön dag överhuvudtaget faktiskt. Började med att stänga av klockan i sömnen så jag försov mig, varför har det blivit en vana? Illa, illa. Får väl börja lägga den i bokhyllan eller nåt, så jag MÅSTE gå upp när den ringer.

Red Läcker'ol och var en snabbis i skolan, sen åkte jag och Dennis in till stan och åt glass och kikade lite i affärer. Hittade en fin blus som jag kan visa imorgon. Sen åkte vi hem käkade smarrig kycklingtaco på altanen, sjukt härligt med lite värme äntligen! Sov halva eftermiddagen tog en dusch och tittade sedan på lilla Alice dansuppvisning. Hon var urgullig, sötare trol får man leta efter! Min kära vän Julia är en utav lärarna så hon dansade med, mycket duktigt var hon och jag blev såååå sugen! Galet vad jag saknar det ibland.

Nu väntar slapp resten av kvällen, behöver vila upp mig, som en tant.


Två coolingar som gör stan osäker:P


Så sjukt gott! GE MIG MER NU! Typ.

Trevlig kväll på er:)

Kommentarer
Postat av: Katte

Ser sjukt gott ut! :)

hehe.. det är igen fara! Hästen har lite attityd bara :P

2010-05-19 @ 23:05:55
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0