Nörd-varning...

Sjuk som jag är måste jag ju ändå sysselsätta mig med någon kreativt för att få tiden att gå. Barnslig som jag också är (på heltid) så lånade jag hem alla Dennis syrras The Sims 2 spel. Blev överlycklig för jag älskar Sims!


När jag ägnat nästan 2 timmar åt att installera alla extra verisoner så fungerar det inte i alla fall! Och vet ni varför? För att våran dator har för dåligt grafikkort! Jag tror jag får flippen!!! På riktigt. Blev så sjukt besviken. I sommar när lönen börjar trilla in på riktigt ska jag köpa en egen dator, ny, fräsch, snabb, bra. Är så trött på allt krångel nu. Kanske blir en MacBook eller nåt. Eller en Pc, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Katte

hehe.. man SKA vara barnslig! hehe. Jag kom på mig själv med att sitta och sjunga barnsånger hemma framför datorn igår. Jobbar man på dagis eller jobbar man på dagis?! Alice påpekade också att jag är ett barn.. hehe.

PÅ tal om morgonfrillan.. sjukt snygg! =)

2010-03-18 @ 16:23:56
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0