Vad är detta?!

Nu får det bli skärpning, jag förfaller. Vet ni vad jag ätit idag?

> Smörgåstårta
> Två pannkakor med socker
> Ett helt paket Maryland cookies och en påse lakritsnappar

Låter det hälsosamt? Icke!
Imorgon ska jag banne mig äta frukost, lunch, middag mellanmål och grilla korv med bröd!


Var ju myskväll dock, så lite får man fuska men det här va kanske att ta i...

Lina och Julia ville inte vara med på kort dock, då får de skylla sig själva:

Såhär kan det gå om man inte villigt ställer upp... Be warned!


Godnatt godnatt människor.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Julia

hatar inte du smörgåstårta ? :O

2010-06-12 @ 00:46:19
URL: http://byjuli.blogg.se/
Postat av: Katte

Nu blev jag hungrig.. inte bra.Vet du förresten vad Cookies (inte helt säker på att det stavas så) betyder på Ungerska? hehe... ett tips är att killar har det men inte tjejer.. ;)

2010-06-12 @ 01:05:42
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0