Sunny morning

Blev väckt alldeles för tidigt av syster som hade försovit sig och ville ha skjuts till skolan så det var bara att pallra sig upp och sätta sig i bilen. Efter det lade jag mig på altanen och sov i solen en timme innan jag höll på att få värmeslag. Tog en liten paus, drack ett glas mjölk och klippte gräset. Så jag känner mig ändå lite duktig. Nu ska jag hämta posten med. Alla utomhussysslor utförs givetvis iförd bikini:P

(Lovar att jag ska lägga upp bilder från balen men det är ju så fint väder...)

Kommentarer
Postat av: Katte

Precis. Men ha inte dåligt samvete. (lätt för mig att säga) Superirriterande! Jag e liksom "nästan" frisk.. men kommer inte över sista "tröskeln". OM du hajjar. Gött väder idag eller?!?!

2010-06-01 @ 14:57:56
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0