Bokfrossa

Köpte fyra nya pocketböcker lagom till semstern idag. Måste fylla ut dagarna med någonting. Hitta bland annat en från mina favoritförfattare, Lisa Jewell. Hon skriver så sjukt bra. Man skrattar alltid högt till hennes böcker. Min kära vän Julia har lånat alla mina böcker skrivna av Lisa och hon är lika stormförtjust som jag så jag har höga förväntningar på den boken!



Köpte faktiskt Sofie Fahrmans bok Elsas mode med. Gud ska veta att jag inte är ett stort fan av Sofie (ska alltid vara med på bild i tidningen och tro att hon lever Sveriges hippaste liv) men skriva kan hon. Började med boken för en stund sedan och har redan läst över 60 sidor.

Kommentarer
Postat av: Julia

läs ut den fort!!!!

2010-06-07 @ 23:09:47
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0