24:e Juni 2010

Goddag på er.

Lite segstartat här på bloggen idag.
Själv har jag varit igång sedan halv elva. Matilda ringde och väckte mig, var inte alltför trött trots att jag var i säng halv fyra, skönt. Vi startade dagen med en långpromenad och gick sedan hem och stekte pannkakor. MUMS!

Kvällen igår var grym, trots att stackars -lina mådde dåligt:( Idag när jag vaknade dock så undrade jag vad i hela fridens namn det var som luktade. Det tog inte lång stund innan jag fattade vad det var, min klänning! Det spelar ju ingen roll om man själv är nykter ens en gång, alla andra är ju packade och viftar med flaskor och glas så man lyckas ju ändå få massa klibb på sig. Minns att jag dansade med någon som spillde en halv drink på mig, av den kladdiga sorten. Utöver det så luktade klänningen svett, rök och allmänt unket. Kände man sig lite sexig igår så försvann den tanken när jag luktade på klänningen imorse i alla fall. Bummer.

Nu ska jag snart sätta igång att midsommarstäda, annars får mamma flippen och det mina vänner är farligt...

Puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0