Pizzatime!

Har varit i stan med syrran och köpt pizza. Sjukt gott! Spelade musik på högsta volym och sjöng med för full hals, härligt, härligt. Enda tabben är att syrran faktiskt sjunger skitbra och jag lite mindre bra... Haha, livet är hårt ibland :P Väl hemma försökte brorsan sno åt sig lite med. Och han lyckades som vanligt när det handlar om mat, då går han inte att stoppa :P


För er som inte vet så är min syster helknäpp ibland. Men man har ofta roligt med henne så länge man själv inte är utsatt. Hahaha, kolla Andreas min! Jag dör! XD

Frida nyper Andreas i tutten. Sånt tycker hon är roligt :)

Herregud vad jag tycker om dom.

Kommentarer
Postat av: STYLECAT

gott gooott

2010-07-09 @ 17:24:01
URL: http://stylecat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0