Natti natti

Nu är det verkligen dags att sova.

Ska packa innan jag lägger mig med och klockan ringer 05.45 imorgon. Jag som lovat att köra, rackarns! lär vara pigg har jag hört. Ska nog ta en dusch med, är inte jättefräsh. Ser fram emot härligt sommarväder i Falsterbo imorgon. Måste gå in och snoka på syrrans rum och se om hon har något tublinne jag kan "låna" av henne så som hon brukar "låna" av mig. Får passa på när hon inte är hemma :P Ska faktiskt bli mysigt att åka på lite minisemester med mamma för en gångs skull, bara vi, ingen vardag som tränger sig på och stör.

Nehepp, nu måste jag sätta fart om det ska bli någon idé att lägga sig överhuvudtaget.
Godnatt på er kära folket.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tack fina du (:



hur har du haft det ikväll snyggo?

2010-07-03 @ 02:09:00
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Miranda M.

SVAR: Japp, och det hade vi också!

2010-07-03 @ 03:19:05
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0