Beata och Lilla O gör den lilla staden osäker...

Hellå ni.

Nu är jag hemma efter en skön dag på tu man hand med Julia. Vi drog till Tarzanbadet och softade ett par timma innan Julia höll på att dö av uttråkning (sola är inte riktigt hennes grej:P) så vi drog en sväng till stan istället. Hittade ett par underbara shorts på Gina som jag verkligen inte har råd att köpa, life sucks. Närå, livet går väl inte under för det med attans va snygga de var!

Nu ska jag ta hand om mig själv en stund, raka lite här, noppra lite där och smörja både här och där. Ni vet, man måste ju hålla sommarkroppen i trim;)


Eftersom man inte får ha något i fred i det här huset bakade jag nya myffins idag, de blev mycket uppskattade men som vanligt är kanterna godast :)



(Nej, vi har inte brännt oss, sitter under ett parasoll. Men snajsiga blev vi:P)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Julia

hihihi :)

2010-07-07 @ 17:35:07
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0