8:e Juli 2010

Gó eftermiddag.

Pust och stön va trött jag är. Att gå upp halv sex och sedan jobba tio timmar är ingen hit för den som är ovan. Man kommer ju in i det rätt snabbt men de första dagarna är alltid sega. Har varit riktigt mycket att göra bitvis idag med så min stackars valnötshjärna är lite trött och virrig :P

Någon har kommenterat inlägget angående fotbollen igår. Om denna någon ser detta så vore det kul att veta vem du är :) Kunde ju som sagt inte avslöja priset för vem som helst. Och nej, jag spelar aldrig om pengar. Jo förresten, typ en tjuga om jag spelar poker :P

Nu ska jag kika runt här lite och kanske ta mig något att äta.

Ha det fint så länge :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elle

fin blogg :D

2010-07-08 @ 17:12:31
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0