30:e Augusti 2010

Kan det här ha varit en av mitt livs tråkigaste dagar hittills? Tror faktiskt det. Är äckligt trött men ändå piggare än vad jag väntat mig. Inte druckit en enda kaffe och det är ju strålande! Har varit mer eller mindre heldött hela dagen på jobbet så jag var färdig redan när Valesca löste mig så jag åkte och köpte godis istället:)

Var ju på bio igår och såg Shrek -  Forever after och jag är lite kär. Superdupermegaälskade den! Vill se den igen, nu! Ni som inte sett den (eller de andra Shrek-filmerna) gör det!

Ni blir det stallet, dusch och sen träffa Andreas. Tänkte ha lördagkväll ikväll eftersom jag alltid jobbar på helgen. Komplett med trevlig sällskap, film, en mysig filt och massa godis :) Låter väl inte helt fel?



Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0