Mer shopping

Hittade även en oversize T-shirt som jag spanat in ett tag. Blir alltid lika glad när jag har hållit huvudet kallt och det jag vill ha finns kvar på rean:)


Oversize T-shirt Lindex 149 kr



Hittade även en top/klänning som var basic men ändå med en twist, var inte på rea men den var så billig i alla fall. Kunde som vanligt inte motstå så det är tur att inte Dennis läser min blogg:P

Linne Lindex 99 kr


Köpte även en svart pennkjol från Gina som jag visar senare.

Nu ska jag se ett avsnitt Top Model innan jag beger mig till stallet.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Tack! Nej, jag jobbar inte som modell, jag jobbar med marknadsundersökningar några timmar i veckan. Modellandet håller jag på med på sidan av för skoj skull :)

2010-04-10 @ 18:01:48
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0