Fina vänner = guld värt

Min fina vän Katte var här härom kvällen. Hon brukar hjälpa mig i stallet och det betyder s sjukt mycket att få den hjälpen när det bara är  för mycket. Inte nog med att hon är en ängel från början, hon var tvungen att ge sig själv guldskimmer också! Jag har ju som ni vet suttit hemma och snorat hela helgen och så kommer hon med hembakta snickerskakor! Det är typ det godaste jag vet! Blev så himla glad, finare vän får man leta efter. Enda nackdelen är att nu ligger jag efter på kompisometern, rejält efter....


Tack vännen min!

Kommentarer
Postat av: Katte

Nää vad du är underbar! =) Här sitter man med feber också får man syn på detta. Tårögd ska du veta, och det händer inte ofta! Och, NEJ, du ligger inte alls efter på ngn kompisometer! Du är värd alla snickerskakor i världen!

2010-04-21 @ 14:52:01
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0