Innan ögonen faller ihop

Helt slut. Den senaste veckans alla jobbtimmar och brist på sömntimmar håller på att ta kol på mig så nu ska jag lägga mig. Ska kolla på A Cinderella story, har sett den 100 gånger och vill se den 100 gånger till. Eller Highschool musical, kan inte bestämma mig. Känner för en äckligt töntigt film som man mår bra av. Då är de båda goda kandidater.


Sitter även här och längtar tills på söndag. Gissa vart jag ska. Tänker inte tala om det riktigt än men här kommer en bild, om någon kan gissa så är ju det trevligt förstås.



Godnatt och sov gott alla (tänker på Andreas osm ska sova ute inatt, haha, kommer bli jättekallt :P) Elak flicka, jag vet.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du är duktig som jobbar på en massa babe!

2010-09-01 @ 23:33:15
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Johäna

hihihi, jag vet jag vet jag vet :D

2010-09-02 @ 17:09:42
URL: http://www.johannasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0