Fika, shopping, fika och shopping igen.

Har vart en kalasdag so far. Förutom lite strul med optikern så det belv inga glasögon idag tyvärr. Har shopat en massa fint som jag tänker visa er lite senare eller kanske imorgon. Vi får se hur det blir med det. Bland annat ett par svarta snörkängor, mycket fina enligt mig.

Nu ska jag en snabbis till pållarna innan det är dags att klippa sig, har liiite, lite ångest, vill att det ska växa!



Hittade för övrigt det här i postlådan:

Vet ni vad det är?
Sverigedemokraternas valsedlar som jag nu rivit sönder och slängt i soptunnan.
Pinsamt är vad det är. Trodde vi levde i Sverige år 2010 men tydligen inte. Eller...?

Kommentarer
Postat av: matilda sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kramar

2010-09-02 @ 21:44:56
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0