18:e September 2010

Goddag, goddag!

Tänkte bloggat imorse men det var såååå seeeegt att gå upp i morse så det sket sig. Åkte till stan, svängde förbi McDonalds Driven för lite käka i farten. Fick vänta så jag tänkte att jag skulle vara lite miljövänlig och ekonomisk och stänga av bilen och vad fick man för det? En stendöd bil, ståendes i Driven med bilar bakom. Underbart! Fick hojta till Albin som jobbade imorse så fick han komma och putta bort bilen. Bra start? Njae, tveksamt va? Men lite kul var det.

Nu har jag varit och dansat i några timmar och sedan vart på stan en liten sväng. Min näsa är heltäppt så jag tänker äta godis och bara chilla några timmar.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Svar: Myysigt! Ser ut så här också ;) ♥

2010-09-18 @ 15:36:35
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: k

2010-09-18 @ 20:50:32
Postat av: Katte

detta är en seriös äta-godis-hela-dagen dag. Började dagen med godis och kommer avluta den med godis! :)

2010-09-18 @ 20:51:14
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0