Mer shopping!

Hejåhå, hur va det här då?

Här är kalas, liiite trött men det kanske man kan bota med en löprunda eller mockning i stallet? Vad tror ni? Chokladbollar kan funka med men då kanske jag inte kommer i bikinin om ett par veckor. Svårt dilemma det där... :P

Har varit på stan och ätit glass med mina góa brudar Lina och Linnea. Efteråt shoppade vi lite och jag hittade ÄNTLIGEN ett par jeansshorts som passade. Trodde aldrig det skulle hända.





Jeansshorts Lindex
Solglajjor Lindex
Bikini Lindex samt KappAhl
Linne Gina Tricot


Köpte även lite annat, bl a ett likadant vitt linne och ett somrigt, rött nagellack.

Trevlig kväll på er :)

Kommentarer
Postat av: Katte

va fasiken! Jag har sprungit runt halva stan för att hitta ett par jeansshorts! Finns ju inga.. inte som passar mig iaf.. de flesta slutar ju innan rumpan.. hehe ;) Jodå, jag mår fint! förkyld visserligen.. men vem har sagt att det är livsviktigt att andas? Nä, precis! Yes, konfirmationen gick kalas :) kraaam

2010-05-24 @ 20:51:14
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0