Goder morgon

Hej på er.

Hoppas ni är pigga och glada.
Har varit uppe sen klockan 7 och ridit Läcker'ol så jag känner mig lite duktig.

Andreas och jag har precis döpt två utav katterna, Swartzennegger (vet inte riktigt hur det stavas) och Superman. Bara tjejen kvar. Vet ni någon superkvinna som heter något på S?

Dennis sov här inatt och det var mysigt, kollade bara på TV och slappade igår, precis vad jag behövde:)

Nu ska jag dra til jobbet och ikväll är det 20-årskalas hos Linnea:)



Dennis och jag försöker le som min gamla balettlärare, vi var inte så bra tyvärr:(


Ha en trevlig dag allihopa:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Katte

SuperSnällaSilverSara.. =)

2010-03-20 @ 11:58:59
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0