Sommarnatt

Gónatt på  er.


Hoppas eftermiddagen varit vänlig mot er. Det har den mot mig. Har slappat nästan hela dagen, underbart på sitt vis men jag har verkligen svårt att sitta still för länge alltså. Jag är ju skadad på nåt sätt. Har vart med E en stund ikväll och det var nice som vanligt. Satt bara och lyssnade på musik, tjötade om allt och inget och kollade på TV. Lagom intensitet.




Nu sitter jag och tittar på Robert Gustafsson med brorsan och hans polare. Har slängt in en kladdkaka i ugnen som doftar... Ja, gott.


(Ber om ursäkt för den otroligt dåliga kvalitén men som sagt, vår dator är lite ledsen så man tager vad man haver)

Hatt Accesorize
T-shirt Lindex
Kjol Gina Tricot




Nu blir det snart kladdkaka innan det ar dags att krypa till kojs.
Sov gott allihopa :)
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Katte

Du e för söt du! ;)

Som vanligt får du gärna titta inom och kolla på SYTYCD tisdag.

kram kram

2010-07-27 @ 03:39:45
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0