Sitta still? Nej, biltvätt!

Hej igen ni :)

Jag är inte speciellt bra på att sitta still när jag borde. Börjar alltid rycka i hela kroppen när jag är sjuk, till och med när jag har feber och blir helt slut av att bara gå upp för trappan, så typiskt mig! I alla fall så kom  mormor med fika till mig idag <3 Hon passade på att tvätta bilen och då kunde jag inte låta bli längre. 28 grader i skuggan och jag ligger inne med feber! Kan det suga mer?! Det jag kan trösta mig med är väl att egentligen skulle jag varit på jobbet och där lär det närma sig 40 grader vid det här laget. Stackarna!

Nu är jag helt slut så jag ska lägga mig i sängen igen. Så går det när man inte ligger still som man borde :P

Puss på er!



Haha. Det är bara silikonpattarna, löshåret och killerheelsen som fattas så hade jag platsat i vilken amerikansk rulle som helst!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha du är rolig du



överlever du värmen idag?

2010-07-10 @ 13:35:42
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Tack :D Det var superhärligt!

2010-07-10 @ 16:57:04
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: elle

jaha okej, vad tråkigt :/

men att ha hästar, gud va kul! red med innan i 8 år, dock va ja tvungen att sluta senare för ja hade inte tiden, & så skulle ja skaffa sköthäst, men så blev de aldrig av, så har inte ridigt nu på ca 4 år, :/

2010-07-10 @ 17:26:04
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0