En stinkbomb bloggar

Gó eftermiddag på er.

Hoppas ni njuter av det fina vädret. Underligt det där, i vanliga fall blir det alltid sämre väder än metreologerna lovat men den här sommaren har det hela tiden varit bättre än de lovat. Härligt men underligt. De kanske testar en ny strategi så att folket inte ska blir så deprimerade om det inte blir så fint väder som lovat?

Har i alla fall kommit hem nu. Extremt uttröttande dag. Har lite ont i halsen fortfarande, varmt som attan på jobbet och min personal dyker inte upp. Vi säljer över budget hela dagen och jag ska försöka få min stackars hjärna att hänga med. Att det inte skett några dramatiska missöden är ett under. Ett Guds mirakel. Känner att jag börjar komma in i tänket nu i alla fall. Galet ändå att jag ska köra skift själv om bara en vecka! Mamma!

På tal om mamma så sitter min mamma just nu på planet på väg till Mallorca. Om jag är avundsjuk? Ja, litegrann. Men bara lite.

Dags att ta hand om pållarna innan jag får mat och ska ta ett dopp med en barndomsvän :)

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Jag tror att de är rädda för att lura folk och säga att det ska bli fint väder så att man blir besviken, därför gör de oss glada istället ;D

2010-07-23 @ 09:35:48
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0