31:e Juli 2010

Ojojoj vilken kass uppdatering här.

Så kan det vara ibland. Jobbade igår i alla fall och det gick bra. Anna gick hem för det var lite att göra så jag fick stänga själv och det gick bra. Kör ju kvällsskiftet helt själv för första gången idag, både spännande och lite läskigt.

Här händer inte mycket idag. Har precis kommit hem. Sov hos en kompis inatt.

Har haft värsta snacket med mamma. Jobbigt men nödvändigt.


Har fått än så länge väldigt goda nyheter! Underbart säger jag! Jag har fått tag på en lägenhet och får besked om två veckor! Får jag den döööör jag! Så stört, sjukt, jäkla bra är det!!! Håll alla tummar ni har folket:)

Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0