Lunchfynd

MQ    99 kr



Var med pojkvännen på stan och åt thailunch idag, smaskens. Efter det kikade vi lite på stan (mest jag i ärlighetens namn) och jag hittade den här fina tröjan. Den är helt i min stil med om man tittar på den för länge blir man nästan lite snurrig. Kan kanske hypnotisera folk med den?
Imorse skulle jag och klassisen Anna vara lite hurtiga och simma några längder innan skolan. Taggade till tusen stod vi redo i simhallen och fick snopna reda på att motionssimmet redan stängt. Ändå var klockan bara halv nio! Vad är det för värld vi lever i? Hur morgonpigga är folk egentligen? Å andra sidan är det bara pensisar som simmar motionssim, och jag & Anna förstås.

Nu är det hög tid att sova, eller kanske se lite Scrubs...
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0