Knip syster, knip!

Min kära syster har legat sjuk ensam hemma i två dagar och nu börjar hon piggna till och är socialt undernärd. Det betyder att medan jag försöker lyssna på musik, varva ner och läsa bloggar kommer hon och pratar. Och pratar, och pratar och pratar. Jag menar herregud, hur mycket kan en människa ha att säga efter två dagar helt själv?


(Nu får ni inte missförstå mig och bli upprörda. Jag älskar min syster, men just nu hade det varit skönt att få höra lite mer än en vers i taget av en låt... :P )


Kommentarer
Postat av: frida

MOHAHHAHAHA!

2010-08-23 @ 19:50:07
URL: http://fridace.blogg,se
Postat av: Anonym

hehe.. fattar precis! Ibland önskar man att de hade en off-knapp! ;)

2010-08-23 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0