Nattspaning

Godafton på er.

Kom precis från jobbet. Slutade 01.20 men stod och tjötade med ett par gamla arbetskamrater (som så snällt kom in 10 sekunder innan vi stängde, och nej, jag skojar inte, det var tio sekunder). Riktigt kul att se dom igen i alla fall! Kom inte därifrån förrän vid två.

Nu, smart som man är, gick jag ju inte och la mig med en gång utan jag åt ett par snickerskakor (sockerkick ohyes!), drack lite mjölk och surfade in på Asos. Och givetvis hittade jag ett par fina clutchar som väckte HA-begär.



Nästa vet jag inte om jag vill ha som väska kanske men jag gillar verkligen idén:


Nu är det verkligen dags att sova. Har mycket att göra imorgon.

Puss och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Johäna

Hmm, misstänker starkt att dom där två gamla arbetskamraterna var samma personer som jag sprungit runt och gjort stan osäker med ;) haha, trodde aldrig att dom skulle hinna :P

2010-08-26 @ 12:27:04
URL: http://www.johannasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0