Lök och inlagd gurka

Det är vad jag luktar just nu. All you sexy boys, come and get me!

Jobb = Okej.
Tårtkalas = Mycket trevligt.

Borde lägga mig men tror dessvärre jag är alldeles för mycket uppe i varv för att det ska funka något vidare. Så jag sitter här en stund. Och försöker ha trevligt. Mina vakna vänner är dock äckligt sega på att svara mig när jag ber dom underhålla mig. Buu!


Såhär kan man se ut när man jobbar på McDonalds i vit skjorta. Värt att jag bara hade jobbat i fem minuter när det hände med. TUR att inte Birgitta var där...


Godnatt på er nu :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: stylecaaat!

oj!

2010-08-11 @ 09:46:13
URL: http://stylecat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0