12:e Augusti 2010

Godmorgon folket!
Eh.. Godag!

Lagom pigg här idag, dagen har potential. Om en timme sticker jag till stan för häng med diverse trevliga vänner. Sedan blir det jobb tre ynka timmar innan det blir fest med bästa brudarna. Ska bli UNDERBART att träffa alla igen! Har inte träffat Johanna på 100 år känns det som. LÄÄÄÄNGTAR!

Nu ska jag packa inför kvällen och sedan blir det tacopaj som syrran håller på med. MUMS!



Var verkligen inte flitig med kameran igår men här kommer några bilder i alla fall:




Vackra Lovisa var värd för tillställningen.

Kommentarer
Postat av: Katte

hej! Jobbat hela dagen så jag såg att du ringt först nu.. Sorry! Allt bra med dig hoppas jag!

2010-08-11 @ 15:41:53
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0