Gó morron gott folk!

Dagen har börjat strålande med en uppfriskande tur till stallet. Under morgonen har temperaturen kämpat sig upp till 7 grader med chans att stiga ett par till under dagen. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Förhoppningsvis fortsätter dagen lika fint:)

Nu ska jag till skolan och gnugga geniknölarna inför dagens Matte D lektion (och de behöver gnuggas rejält kan jag lova). Efter det blir det möte med min hälsocoach, vet inte riktigt om det var sista gången idag eller hur vi nu sa. Ska i alla fall göra klart min måltavla idag så den kanske jag kan visa er lite senare.

Först ska jag i och för sig äta frukost framför lite Top Model, är fast.

Ha en superbra dag i vårsolen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0