4:e September 2010

Vilken strålande dag! Solen skiner, jag kom från jobbet tidigt för att åka till sångrepet där vi sjöng Lejonkungen. Kärlek. ÄLSKAR att sjunga! Ni som fäljt bloggen ett tag vet att jag sagt det här ca 20 000 gånger men jag kan inte låta bli för det är så galet roligt!

Nu sitter jag hemma hos Andreas och undrar varför killarna brukar säga att det är vi kvinnor som är långsamma. Någon som vet?

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, blir kanske en sväng till Göteborg eller en prommenad. Jag röstar för det senare, Andreas röstar emot. Bara för att han inte blir tjock av godis.

Ska till Julie ikväll på kalas, hon har blivit stor.

Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0