Härlig dag!

Hejhopp på er.

Har haft en härlig dag hittills, hoppas ni känner likadant.
Fick tillbaka min bil redan imorse (lämnade in den igår kväll) och förhoppningsvis ska den gå att laga. Skolan var inte jättekul, fick testa någon Chalmers-metod i matte, kände mig bara halvsmart.
Mötte upp Pollniwski, Leyton och Olsson på stan för fika, MYS!
Satt och snackade flera timmar, sen gick jag och Julia på stan en sväng där vi mötte syster liten. Köpte en del fina saker som jag visar senare=)
Innan vi åkte hem tog vi en sväng förbi kusinerna, de är så góa!

Det enda som är lite negativt är att mitt fula brännmärke från i söndags kliar=(

Trevlig eftermiddag så länge=)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0