Dagen D

Idag är dagen jag kämpat för. Jag har svettats, gråtit och knäckt ryggen, men nu är det äntligen dags: treårstestet med Läcker'ol! Börjar bli fetingnervös men det ska nog gå bra=)

Var uppa halv nio imorse och tvättade det sista samt knoppade hela manen, det mina vänner, är tålamodsprövande. Det gick bra i alla fall och nu är han jättefin=)

Har varit en snabbs på jobbet och nu sitter jag och käkar. Ska snart pallra mig ut till stallet men först ska jag andas en kvart.
Ha en fin dag=)
Pussar

Kommentarer
Postat av: Katte

Lycka till vännen! =) det går säkert jättebra! Bara att ha manen knoppad är en stoor bedrift! :)

2010-05-16 @ 15:04:41
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0