Potatisfestivalen

Då var det dags. Även detta år kommer Potatisfestivalen till stan. En fin tradition tycker jag, synd bara att jag missar hela skiten eftersom jag åker till Målilla imorgon. Men det är det värt. Att träffa den galnaste klassen i världen igen ska bli STÖRTKUL! Längtar något galen mycket!

Halkade från spåret lite där...
I alla fall så kollade jag, Lilla O och Shaggy Scrappy Doo på Selsius idag. Vi slog oss ner vid vattnet och hade det allmänt gôtt som man säger här. Nu ska jag bara hänga tvätten innan jag lägger mig. Har lite ont i halsen och vill verkligen vara pigg och kry i helgen. Känner på mig att det kommer hända grejer man inte vill missa...





Godnatt gott folk, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0