16:e Juni 2010

Godmorgon.
Kan inte hålla mig längre, saknar bloggen.
Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del trots att jag är riktigt seg.
Ska in till stan och köpa pappas födelsedagspresent, får se om jag lyckas själv. Alltid svårt att köpa present till pappa men för en gångs skulle har jag klurat ut något bra i tid :)

Senare idag ska jag in till staden och träffa vännerna mina. Har ju typ bara suttit hemma i tre dagar så det ska bli skönt att få vara lite social. Blir väl glass och kanske ett dopp lite senare, vi får se.

Hopppas ni har en kanondag och njuter av det härliga vädret.
Jag försöker sola lite, men pallar inte riktigt att ligga helt still i värmen så jag får ta korta pass åt gången. Jag är värdelös, jag vet :P

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Katte

Jag blir sjukt rastlös av att sola! Funkar endast om jag har en riktigt bra bok eller om jag somnar. heeh :P Kul att höra av dig här på bloggen förresten! Hoppas allt är bra med dig?! Jag kan hjälpa dig med pållarna på lördag btw. Ser ut som om jag har eftermiddagen fri.. Funkar väl om jag svänger förbi en eftermiddag och går en runda med Fiffi? Mockar och så, får de samma mängd hö och kraft? kram

2010-06-16 @ 21:27:21
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0