Seeeg engelskalektion...

Borde verkligen inte uppdatera bloggen nu med deadline om 35 minuter jag vet, men jag har bara såå tråkigt! Har varit hos tandläkaren och har ont i munnen:( Jag och Anna var dock duktiga och kvart i sju i morse stid vi i duscharna i simhallen och sedan simmade vi 1000 meter. Lite duktiga var vi i alla fall:) Men allvarligt talat, morgonsimning är lite underskattat faktiskt, även av mig. Hela simhallen nersläckt men ändå upplyst av det skimmrande blå vattnet, tända ljus på kanten och relaxmusik, kan inte bli mycket bättre! Satt även i bastun en stund med inpackningen i håret så nu är jag lika len som en kattunge i håret:)


Nehej, dags att bli lite seriös igen.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0