Kvällsmys

Ligger här och gosar med en utav mina pöskatter, Snurran. Katter ska ju mest äta och sova, då är de normala, men inte denna katten inte! Hon ska kela och kela och kela. Hela tiden! Och gissa vems rum hon kommer till? Just det, mitt. Alltid. Det är ju gosigt förstås det är bara det att hon är till viss del vit, så man får hår ÖVERALLT. Det är hopplöst!
För övrigt satt det fett gött med ett OS-guld igår, NIIICE:) Var riktigt spännande där på slutet och så fruktansvärt gött att se Hellner ta flaggan på upploppet! Blir så äckligt patriotisk när det är stora mästerskap, men det är okej, det gör det hela mer spännande:)
Nu ska jag ner och kanske äta en liten bit, natta hästarna och sedan gå och lägga mig. Jag och mamma ska ju till Göteborg Horse Show imorgon, blir en tolvtimmarsdag så det gäller att vara på alerten, ska bli fun:)
En som gosat till det ordentligt!
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0