Feststämning!

Gó förmiddag.


Igår var det festkväll på Hjälmareds folkhögskola. Alla hade klätt sig lite extra fint och humöret var på topp. Vi fick trerätters i Herrgården med egen kypare som passade upp på oss. Sedan fick vi se en mycket lyckad lärarshow där de drev både högt och lågt med oss elever, riktigt kul!
Efter det insåg jag att jag hade skickat väskan med min bilnyckel i till Anna och Erik så jag fick ragga upp Sonny och hans Audi så turteduvorna slapp ta sig upp ur sängen. Han har en stor tjänst att ta igen!


Sen åkte jag hem till älsklingen och sov där, var riktigt mysigt med ett oplanerat nattligt besök, och vad är bättre än att vakna i någons famn?



Här kommer lite bilder från kvällen



Kvällens kypare var Jonathan och Mikael, inte varje dag man får bossa över rektorn...
Våra kypare för kvällen var Jonathan och Mikael, det är inte varje dag
man får bossa över rektorn!






Huvudrätten var riktigt god med ris, kyckling i dijonsås och en fräsch
sallad.



Jag och Karin
Jag och Karin



Jag, Cissi och Anna
Jag, Cissi och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0