Blue Man Group

Såg som sagt Melodifestivalen och som vanligt sög det, idag lite mer än vanligt kanske men det är ju ändå tradition. En grej som ändå var bra var ju andra paus underhållningen, grym! Blue man group, har aldrig hörttalas om men de var riktigt coola:)





Vill dessutom lägga in en liten förtydligan:
Min lillebror är grym, har röjt snö 6 timmar idag, fixar staket och kör hö, hjälper pappa i skogen och klipper gräset varje sommar, lagar min bil och pysslar mycket mycket mer. Han gör bara inte "kvinnogöra" så ofta.

Kommentarer
Postat av: Katte

Hälsa bror din att alla på min gata (ink. mig själv) är väldigt tacksamma för snöskottningen! :)

2010-02-21 @ 02:30:07
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0