Mormorslunch och kusin-abstinens

Hej igen människor.

Nu är jag tillbaka från skolan. Gick rätt okej men hjärnan var fett seg.
Åkte till stan och gjorde ett par ärenden och bokade sedan in en lunch hos min kära mormor. Det blev köttfärsbiffar med sås, potatis och MASSA broccoli, MUMS! Gott och dessutom helt i enlighet med tallriksmodellen:)




Efter det fick jag kusin-sug för jag saknar dem såååå mycket! Så på vägen hem stannade jag till vid Villa Holst och gosade lite med mina små rara kussar. Viola var inte hemma men Alice var så gosig att det räckte för de tu. Lille Märta satt i solen och var så glad, hon hade tydligen gått över hela köksgolvet idag, alldeles själv! Låter som värsta gamla tanten nu, men vad det växer fort!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0