Maddickenskor

Hej igen.

Har bakat chokladbollar, hällt upp ett stort glas mjölk och ska alldeles strax krypa ner framför en skön film. Älskar sådana här stunder, där man får göra precis vad man vill. Frihet. Men innan jag gör det slänger jag upp dagens outfit för förälskelsen är total:

T-shirt Gina Tricot
Strumpbyxor Lindex
Skor Eurosko

Samtliga plagg är nya och jag diggar dom verkligen. Mina småkusiner älskade skorna med. Maddickenskor sa dom och det har jag faktiskt inte tänkt på men det är det, och Maddicken är fiiin.

Kram och gos på er en stund!


Kommentarer
Postat av: Fia

sjukt söt blogg! Följer den!

kolla in på min blogg, kommentera och följ!

puss!

2012-02-27 @ 20:47:46
URL: http://tappeerr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0