Har du sett Herr Kantarell?

Trots den otroligt dåliga starten på den här dagen har det faktiskt blivit mycket bättre. Hade bestämt sedan tidigare att jag skulle ut och plocka svamp med ett par arbetskamrater och jag är riktigt glad att jag följde med. Fick skingra tankarna lite. Har haft underbart väder, fina skog att promenera i och trevligt sällskap. Alla borde plocka svamp ibland, så sjukt underskattat.







Hittade massor med kantareller trots att det kanske är lite sent på säsongen. Mumma!

Nu ska jag kolla på Idol och mysa med min boyfriend resten av kvällen.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh gott! jag vill också ha!

2010-09-22 @ 00:35:35
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0