12:e September 2010

Godmorgon!

Ja, det är så det känns. Har in princip legat i sängen hela dagen tills nu. Mår fantastiskt mycket bättre idag än igår, så skönt! Har bara liiite dåligt samvete för att jag är hemma och är sjuk men å andra sidan vara jag i stallet i tio minuter nyss och blev helt utpumpad så en dag på jobbet hade inte varit att tänka på. Som vanligt får jag myror i hela kroppen när jag ät hemma och MÅSTE sitta still, men jag tvingar mig själv att ta det lite chill. Godiset är nästan slut med, illa, illa!

Jag och Andreas såg en mysig film till frukost (komplett med godis, ja), Valentine's day. ALLA, och då menar jag ALLa bra skådisar är med. Lite klyschig men ändå gullig. Lite smörig men det är väl så en amerikansk film med det namnet ska vara, eh?

Höres folket.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

angelina är för het. inte snällt.



hur är allt med dig babe?

2010-09-12 @ 17:08:41
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0