Virrigt, snurrigt, irrigt

Hej.

Började dagen med att försova mig en hel timme, underbart. fixade allt i stallet på bara 35 minuter, för er som inte vet så kan jag tala om att för det är jag värd en stor applåd.

Efter det åkte jag till jobbet där jag körde mellanskift. 14 pers på golvet och inget att göra, är helt slut i huvudet efter alla raster, kassor och folk som börjar och slutar hit och dit.

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på Katte. Eller ja, ensam och ensam, jag har ju gidospåsen om den räknas.

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Katte

STOR APPLÅD! (liite pinsamt att erkänna att jag själv gör det på typ en timme, och då är det inte medräknat att släppa ut hästarna.. )

Tack för ikv! =)

2010-05-15 @ 00:06:14
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0