Onsdag

Hej hopp folket.

Hoppas allt är bra. Jag är så sjukt trött. Känner att alla bara är för mycket nu. Men cska göra det och det, slutprova här inlämmning där. Jobba lite här fixa hästarna där. Konfirmation där borta och kalas här hemma. ORKAR INTE! Nu får det vara nog. Efter ett par tunga veckor ska jag njuta gärnet av de sista dagarna i skolan. Inatt ska jag och Zlatan sova i skolan och imorgon är det avslutningsfest :) Sen på fredag är det avslutning och då åker alla, får PANIK!! Har haft separationsångest ett tag men igår när jag såg alla städa och packa ur sina rum slog det mig på riktigt att snart åker alla, inget mer Hjälmared. Buhuuu;(

Nu ska jag i alla fall rida och fixa med pållarna innan det är dags att packa väskorna ch bege sig.

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Julia

skall du inte med på SATC 2 imorgon?

2010-05-26 @ 16:47:50
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0