Mmmmm....

Har precis kommit hem efter en lång dag. Har stressat fram och tillbaka som en blådåre.
Jobbet gick bra dock. Min kära vän Matilda jobbade och det blir alltid roligare då=)
Fick även stå i köket den sista timmen vilket var roligt eftersom det är helt nytt.

På vägen hem stannade jag och köpte en tidning och ett par choklarbitar. Min absoluta favoritchoklad någonsin är tillbaka i ny verision! Blev jag glad eller blev jag glad?! Marabou Crisp'it.När jag var liten och den fanns var det typ den enda jag åt, måste säga att den inte är riktigt lika god nu som då men det ska ändå blir skönt att krypa ner under en filt och mumsa och läsa mode/skvaller-blaska.


Kommentarer
Postat av: Katte

Me like! =) På tal om ingenting, vi får göra slag i saken och ta itu med din julklapp snart! =)

2010-05-04 @ 22:51:25
URL: http://ayudame.blogg.se/
Postat av: Katte

Blir toppen! Jag avgudar kinamat :) hehe.. förresten :P Nu har vi avancerat från din whiteboard i stallet till internet! :) tjohooo!

2010-05-05 @ 07:09:34
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0