Lördag

Hej hej.

Passar på att blogga lita när Dennis inte är inne:P
Vi har staplat ved halva dagen, Dennis håler på fortfarande. Jag kände mig hänig efter maten så jag har sovit ett par timmar, får verkligen inte bli sjuk nu!

Igår hade vi spelkväll med goda vänner ocg gissa vems lag som vann samtliga omgångar? Just det, mitt=) Hatar att förlora så det var väl kanske väl att jag fick vinna:P

Löshoppade Läcker'ol imorse och det gick hyfsat, våra bommar är för lätta dock så han kände inte riktigt när han slog ner bommarna så han fortsatte riva tyvärr. Slappade lite.

Nu ska jga och Dennis snart in til stan och duscha, hyra film och handla lite gott att mysa med framför TV:n (jag snackar nu om typ godis, inga missförstånd här tack!)

Hopppas ni får en kalaskväll allihopa=)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Katte

Övertydlighet är bra! ;) Hoppas kvällen var lika bra som den lät! kram

2010-05-09 @ 02:28:00
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0