Dags att krypa till kojs

Nu är det dagsatt sova. Har varit upp alldeles för länge idag med, jag suger.
Måste hålla mig frisk och ändå kommer jag inte i säng. Det är så skönt att ha den här tiden på kvällen som är bara min, blir ju inte så mycket tid över till annat på dagarna.

Imorgon ska jag skjutsa pappa till sjukhuset innan skolan, han sja opperera armen. Han ska vara sjukskriven i en månad, han kommer klättra på väggarna. På det sättet är han lik mig, han är inte så bra på att göta ingenting.

Godnatt på er.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Katte

hahah! jag veeet! Vi försökte t.o.m fixa med ljuset så att hon skulle se liiiite brunare ut (mindre blek) men det gick typ inte! :P

Inga problem! Hade egentligen tänkt att mocka igår men blev inringd av mamma för 2 timmars jobb.. suck.

Håll dig frisk nu!

kram

2010-05-11 @ 15:05:51
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0