Dagens outfit

Hej folk:)

Här skiner solen men har hört att det ska komma regn senare idag :( Därför har jag jeans på mig när jag egentligen vill ha klänning, menmen, det får väl bli en annan dag :) Nu är det snart dags att skjutsa syrran till skolan och själv orkka mig till min skola. Bara två "riktiga dagar" kvar, och vi lär väl inte vara så seriösa kan jag tänka mig :P

Ha en fin dag :)



Dagens:

Jeans Lindex
Blus Lindex



PS. Pappa tog bilden så den är lite muppig och hinner inte fixa någon ny så förlåt mig. DS.

Kommentarer
Postat av: julia

haha okaj, aja det är ju skönt med en förändring iaf lixom, nåt nytt! , vilket gymnasie går du då? :)

2010-05-24 @ 15:59:55
URL: http://jjuliae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0